Bila babi sudah tiada...



Apakah yang berlaku bila babi ataupun dalam nama terhormatnya iaitu khinzir tiada?

Apakah pula yang akan ada?

dek kerana ketiadaan........babi ini nanti, mungkin wujud spesies lain yang hebat dan agung seperti ini :


Imej : http://www.dockera.com

:minimo_06:

14 Pemberi Komen:

  1. mcm cipan/tenuk aje.. hihi..

    ReplyDelete
  2. walau macam mana rupa bentuknya bertukar sekali pun, selagi ada unsur babi dalam tu, tetaplah ia haram untuk selamanya...

    ReplyDelete
  3. hebatnyee...hehe
    boleh evolusi jd camtu...

    ReplyDelete
  4. Tak boleh kalau takde babi.. babi walaupun tak boleh dipegang dan dimakan tetap ada kegunaan.. kalau nak cakap kegunaannya.. kena taip banyak banyak.. malasla.. hahhaha '_'

    ReplyDelete
  5. Betul kate naqiubex. Setiap yg dicipta dalam dunia ni ada kegunaannya.

    Babi dicipta di dalam bahtera nabi Nuh a.s. untuk membersihkan bahtera tersebut dari segala kekotoran yang terhasil dari haiwan-haiwan yang mengikut nabi Nuh a.s.

    Sekarang nih, xpasti apa fungsi sampingannya, tapi fungsi babi untuk membersihkan buni masih berjalan seperti biasa. (Ibarat vacuum cleaner la, tapi dia sedut benda laen)

    ReplyDelete
  6. betul tu... Babi memang dicipta untuk itu.. kalau takde babi siapa pula nak amik tugas tu..

    ReplyDelete

1Komen, idea bernas didahulukan, kritikan diutamakan