Lelaki memang tak kisah ke wajah depa ada jerawat?

Awat Muka Hang Ada Jerawat Macam Ni? - Pernah orang tuju ayat tu kat ampa suma? Pernah? Aku pernah. Tau la masa muda remaja dulu, rembesan hormon aktif sangat. Dulu nak pakai bedak pun memang tak sudi langsung. Yala apa guna pakai kalau jerawat sumanya spesies jerawat kilometrico. Kalau setakat jerawat jambu batu takpa jugak. 

Eh, sama ja kan jerawat batu ngan jerawat kilometrico, yang beza nya depan tu nama old skool, yang belakang tu nama moden, hehe

Kalau dulu masa zaman belajar, mana la mampu nak beli apa-apa jenis produk untuk kulit ni. Masa dah kerja ni pulak, dah cuba pelbagai jenis produk. Mungkin tak bersesuaian. Hinggalah lepas habis tempoh cuti bersalin 60 hari dan kena masuk keja, masa tu jangan kata muka kusam penuh jerawat, badan pun tak bermaya. Cari punya cari, akhirnya jumpa produk Shaklee ni yang kebanyakan ibu-ibu menyusu ambil. Alhamdulillah sekarang orang tak cakap muka aku ada jerawat sebaliknya orang tanya macam mana nak dapat muka gebu plak. Hehe. Ni la kawan-kawan seangkatan yang amek produk macam saya.



Jadi apa lagi JOM

Nyah kan Jerawat mu!

Asyik pompuan ja yg nak hilangkan jerawat, jeragat di muka. Lelaki tak nak ke?

1 Pemberi Komen:

  1. Susah ehh kalu bujang2 berjerawat. Biar lelaki sekalipon. Nak ngorat jadi disadvantage :D Tapi bila dah tua sikit dan berkahwin lak, jerawat pon tak pandai muncul lagi.. mcm2 tau2 jer...

    ReplyDelete

1Komen, idea bernas didahulukan, kritikan diutamakan