Uolls, tahun ni kita kasi kad raya kat wall FB je!

Ye betoi. Kalau dulu-dulu ada la orang kasi atau postkan kad raya, antar SMS, antar MMS tapi untuk tahun ni, kad raya versi wall Facebook dengan aplikasi tagging2 liking2 bakal bermaharajalela. Tengok lah, masa nak memula sambut Ramadhan pun orang antar ucap selamat berpuasa kat wall FB guna apps FB tu, ini kan pulak nak sambut Aidilfitri nanti. Jadi hantarlah kad hari raya (dan perkhidmatan tambahan, lagu raya!) anda menggunakan perkhidmatan apps FB ye, ianya percuma, mudah, ringkas dan cepat diakses!




2 Pemberi Komen:

  1. dululah masa baru belajar tag-tag tu mmg suka nak tag orang skrg ni malas sudah ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. a'ah setuju! skrg klau org tag kita pn, dh rasa rimas :D

      Delete

1Komen, idea bernas didahulukan, kritikan diutamakan