Saya seorang ibu & saya SANGAT berbangga dengannya!

Rasa sangat bermotivasi bila baca blog omputih yang dok cerita mengenai kesungguhan depa ni di dalam menjadi seorang suri rumah yang kerja 24/7. Sebak pun ada jugak sebab aku pun teringin jugak nak jadi suri rumah dan membesarkan anak-anak di rumah. Tengok anak-anak depan mata setiap saat, setiap minit, setiap jam dan setiap hari.

Hates when you get the “Your JUST a mom?” or “Do you work?” Uhhh yes, I am a Mom! That makes me an alarm clock, cook, maid, waitress, teacher, nurse, handyman, security officer, photographer, counselor, chauffeur, event planner, personal assistant, ATM & I scare away the boogie man. I don’t get holidays, sick pay or days off. I work through the DAY & NIGHT. I am on call 24/7 for the rest of my life. I may not be anything to you but I am everything to some! Re-post if you are a PROUD MOM!!!!
Pic : redbubble.com

6 Pemberi Komen:

  1. wee saya suri rumah jg ;) tp takpalah kalau orang nak cakap saya duduk rumah tak buat apa-apa..

    ReplyDelete
    Replies
    1. eh suri rumah lah org yg paling bz di dunia tau! hahaha. sbb suma keja kt umah kena dibuat. sya cuma berpeluang jd suri rumah hari cuti ja :(

      Delete
  2. betul tuh...saya pun bangga jadi suri rumah :)

    ReplyDelete
  3. bangga dengan pengorbanan seorang ibu :D

    ReplyDelete

1Komen, idea bernas didahulukan, kritikan diutamakan