My daily journal..

As i wrote on 16/02/08

Permulaan hari baru. Aku masih menaip di sini..mndengar lagu band Hujan. Betapa insan trsayang amat mminati genre irama sbegini ini..hinggakan aku rasa trend rambut nya telah klihatan umpama vokalis Hujan..namun maaf ya, patern rambut vokalis nya lebih smart. Namun kamu pn apa kurang nya jugak..(ini bukn utk mmbodek insan trsayang aku..hehe)
Trpaksa aku himpun segala catatan aku sebegini..inilah akibat tiada nya connection internet. Sblm ini pn telah aku buat begini,namun trberhenti d tengah jalan, terasa malas menaip. Kini terasa ringan pulak jemari menaip, seakan2 addicted kpd menaip. Mgkingaya hidup ketika masih brgelar pelajar asyik brteleku di dpn laptop. Klau bukn krna tugasan, melekat mnjelajah laman2 web..
12.09am..masih tiada msg aku terima drpd kamu. Adakah keypad nset kamu masih rosak..adakah kamu sudh mnghempas kan nset kamu..atau adakah masih ada nset kamu pd kamu..
Cinta..betapa hati terusik ketika kamu jauh. Terasa ketara apabila kamu membisu. Seakan membatu tatkala kamu meradang. Namun semuanya mmbuatkan aku berbunga bersama kamu..
Kamu mesti mmbebel melihat aku merapu kali ini. Tapi tak mengapa..aku sudah bosan di sini. Hanya ingin menaip saja. Walaupunaku rasa tiada isi utama yg ingin d kembangkan mnjadi sebuah manifesto yg terindah drpd aku..
Manifesto..pilihanraya..08/03/08. Kali pertama aku akn mnjadi pengundi. Bagaimanakah keadaannya..terasa lambat pula tarikh itu mnjelma..haha
Insan trsayang, aku sudh pening barangkali. Tp kamu usah pening pula mmbaca atau mlihat catatan ini. Biarlah aku pening ye, asalkanaku dpt mncari kaedah yg trsendiri utk mlepaskan emosi aku ini..
Insan trsayang, adios amigos..smoga siang esok nset kamu sudh kembali pulih eh
12.21am

0 Pemberi Komen:

Post a Comment

1Komen, idea bernas didahulukan, kritikan diutamakan