Pencarian yang tiada penghujung..

Entri ringkas nukilan Nazra. Tetiba rasa takda idea nak update apa pulak. Jadi meminjam kata-kata seorang insan..

Akan ku kejar bintang kejora di langit mendung,
akan ku genggam nya hingga menjadi cincin,
akan ku tempa dia dan tersarung dijarimu,
akan ku kilatkannya dibawah sinaran rembulan embun pagi,
walau sepanjang perjalanan pencarian itu,
biar dihalang medan asteroid di pertengahan jalan,
akan ku harungi jua hingga sampai ke destinasi yang aku hajati....

Layan saja. Tiada kena mengena dengan naz, cumanya naz letak sebab takda idea nak update apa....






16 Pemberi Komen:

  1. salam...u kena tabah ni..ni byk halangan...hehe
    ~moge ape yg u hajatkn akn terlasana ...aminnn

    ReplyDelete
  2. dah lm Nazz tk update blog kan..

    ReplyDelete
  3. tabah kan diri ye kak nazz...hehehe

    ReplyDelete
  4. aku pun layan je..hehe..=)

    sbb tak berape paham

    ReplyDelete
  5. getting more philosophical my dear? a good sign to start the new year with. A Happy New Year to you and may you find great happiness in 2010...!

    ReplyDelete
  6. layan blues sekali sekala takpe..tenangkan kepala hotak :)

    ReplyDelete
  7. amik je jalan yang tak asteroid.. lagi selamat..heh

    ReplyDelete
  8. What a great resource!

    ReplyDelete

1Komen, idea bernas didahulukan, kritikan diutamakan