[ENTRI RESPONS] Kepala Botak Akibat Kelemumur oleh Anarm.net

Baru berkesempatan baca entri mengenai kelemumur ni kepala botak akibat kelemumur kat blog anarm.net tu. Agak ketinggalan dalam membaca entri di blog orang sekarang, hehehe.

Siapa yang nak menghadapi masalah kelemumur kan? Semua orang tak nak. Ada ke pepatah yang mengatakan rambut mahkota lelaki? Kalau takda, meh saya wujudkan. Sebabnya kepala depa mana leh tertutup macam perempuan, hehe.

Pada yang dah give up cuba macam-macam kekdah nya, apa kata cuba vitamin lak. Vitamin semulajadi.
 
Testimonial ni adalah dari doktor muda yang try dan puah hati dengan produk Shaklee. Beliau dah cuba B Complex, Vitalea, Vitamin C, Zink dan add on Energizing Soy Protein.

Siti Nawwal Ahmad Nasfy 

Nak share pasal ESP dan zinc. lepas sebulan amik ESP, dapat rasakan perubahan ketara. selain daripada susu badan yang alhamdulillah meriah, hari ni masa nak pakai stokin terperasan yang tapak kaki halus mulus. kalau tak sebelum ni merekah dan sangat kasar, sapu losyen tiap2 malam pun takde effect. saya rasa ESP yang mebantu memulihkan kulit kaki sebab protein menggalakkan pertumbuhan sel2 baru kan? lepas tu zinc pulak, makan dalam waktu berpantang aritu. saya ni ada masalah kelemumur yang agak teruk. masa preggy, gi wat hair treatment dan pakai syampoo yg saloon tu jual. alhamdulillah dah kurang. tapi lepas shampoo tu habis je masa lepas besalin, start makan zinc. alhamdulillah takda masalah kelemumur pun. lepas dah abih zinc, kelemumur jadi balik smpai berkuping2. ni nak start blk mkn zinc.

sumber : masalah kulit kaki tumit merekah dan kelemumur

1 comment:

  1. rasanya ada petua yg simple dlm blog tirana aduka tentang masalah tu!

    ReplyDelete

1Komen, idea bernas didahulukan, kritikan diutamakan