Dari Kulim


Agaknya adakah kempen pemanduan brhemah hanya dilakukan pd musim perayaaan?Ingin daku ekspresi kan suatu catatan.Inilah kedaannya bas dari Kulim ke Baling. nmpk shaja bas ni kelihatan daif,nazak ttp jikalau dibandingkn dgn tahap pmandunya speed di atas jln raya,abg driver nya mmg layak lah sgt utk masuk tournament cup. ditambah pula dgn tahap ketidaksabarannya mmandu.apa2pn,inilah saja pilihan bg pemanduan dari Kulim ke Baling.nasib baik daku turun di Kuala Ketil sahaja..

4 comments:

  1. kl penumpang ada msalah jantung, agaknya tidak disarankan naik ni...tapi biasa laaa msia selagi x jadi apa2 selagi tue laaaa bas tu blh lulus di jalanraya kan...

    ReplyDelete
  2. itula sifat pemandu bas kt m'sia ni.. semuanya bawa sesedap hati depa jer. Depa ingat bawa beras kot??

    ReplyDelete
  3. Pemandu yang tak pernah memikirkan keselamatan diri sendiri dan penumpang. Selagi tak berlaku kemalangan, selagi itu tak sedar diri. Dah berlaku, bila ada yang mati, baru nak menyesal tak sudah. Sepatutnya pemandu yang macam ni jangan diambil jadi pemandu.

    ReplyDelete
  4. betul2, mesti harus ada kematian yang menggemparkan Malaysia dahulu. barulah akan ada kaedah penambahbaikan, kaedah pengurangan..segala kaedah..padahal hal sudah semakin teruk..

    ReplyDelete

1Komen, idea bernas didahulukan, kritikan diutamakan