Aku yang tidak bisu.



Pernahkah kamu menyanyi tapi suara kamu tak keluar kedengaran? Rasanya bagaimanakah perasaanya ye? Apa panggilannya? Menyanyi ala-ala bisu kot.

Ini lah yang aku buat dalam 2-3 hari kebelakangan ni. Dek kerana otak aku asyik aktif saja bila pukul 12 tengah malam ke atas, aku terpaksa layan radio dengan headphone di telinga. Hasilnya menyanyilah aku tanpa satu suara dilontarkan keluar. Nak menyanyi yang ada suara, nanti roomate aku mesti hempuk dengan handset, haha.

Best sebenarnya menyanyi tanpa keluar suara cuma letih tu adalah hasil simpangan selain daripada kepuasan aku.

3 Pemberi Komen:

  1. tgh malam dah wei... tidolah kamooo

    ReplyDelete
  2. selalu gak..malu org dengar..suara saya tak sedap hehe..tapi kalau dpt nyanyi kuat2 lagi best kan hehe

    ReplyDelete
  3. salam.. waa, ni suara dia mesti sedap ni :)

    ReplyDelete

1Komen, idea bernas didahulukan, kritikan diutamakan