Kisah pasal aset wanita yang mantap.



Aku mintak ampun mintak maaf pada insan-insan yang telah menyalahgunakan isu 'tetek mantap' aset wanita yang mantap yang aku buat. Terbukti pemikiran manusia kat dunia ini adalah pelbagai. Namun jangan pula merendah-rendah ciptaan Allah. Sedar lah sikit diri tu cuma manusia.
FrownFrownFrownFrownFrown

Harini jugak YM aku kena 'godam' akibat isu ni. Pelik. Aku sekadar nak berkongsi ilmu. Apa yang aku jumpa kat internet. Alhamdulillah niat aku baik.

Ini adalah contoh-contoh YM yang aku terima. Tak mahu lak tunjukkan nama mereka. Aku memang zalim.
CryingCryingCryingCryingCrying



Klik SINI untuk tumbesaran gambar.

Petang ni pun masih ramai yang kasik aku ayat kontroversi dek kerana entri aku yang kontroversi.

6 Pemberi Komen:

  1. aik. ok la tu... apa yg tak kena lak? info yg berguna pada yg memerlukan. sapa la berfikiran sempit anggap yg tak elok je...huhu

    ReplyDelete
  2. ala buktikan je dgn info tu leh mantap tetek..
    hahaha

    ReplyDelete
  3. org malaysia mmg terbeliak mata bila ader somethin bersangkut paut ngan tetek nih. it's just a tetek n xsalah kalau u nk share ilmu ngan org lain. xperlu minta maaf pun ngan org2 mcm nih. cam u lak yg wat salah.

    ReplyDelete
  4. Hadoooiiii Cik Nazra.. kamu sendiri cari penyakit tu dik oi!

    Jgn di'provoke' sangat hal2 mcm ni.

    Ini bukan soal 'isu'.. kena 'cara', gerenti ok.

    All the best!

    ReplyDelete
  5. huhu .. meamng kontroversi

    ReplyDelete

1Komen, idea bernas didahulukan, kritikan diutamakan