Generasi syok.org



Kalau sudah jodoh tak ke mana. Inilah generasi syok.org yang ke....... (aku pun dah tak pasti yang ke berapa) di mana syokeratis mengikat pertalian perkahwinan dengan syokeratis jugak. Alhamdulillah. Semoga nanti ada pulak cucu-cucu syokeratis yang menyambung tradisi ini.



Tahniah untuk Eila dan iturtle rocks. Oleh kerana tak dapat ke kenduri rumah Eila kat Ampang, dapat lah ke kenduri rumah Turtle kat Alor Star. Nasib baik kahwin orang Kedah si Eila ni....dapatlah aku pi Sabtu 21hb yang lepas.





3 Pemberi Komen:

  1. lame x tgk gamba bru cik nazra.
    eheh

    ReplyDelete
  2. congraz... :]

    tu yg baju ungu(sblh pengantin laki) tu sapa? umor?..

    Best Regards,
    Iszaham

    ReplyDelete
  3. atok - uiks ya kah. daku mmg low profile, haha :P

    iszaham - itu adik angkat kpd mmber. umur rsanya 20-an :)

    ReplyDelete

1Komen, idea bernas didahulukan, kritikan diutamakan