Rokok dan lelaki.



Pada suatu hari, seorang perempuan bertanyakan kepada seorang lelaki.

Perempuan (P) : Betulkah merokok dapat menguruskan badan perempuan?
Lelaki (L) : Mana dengar ni. Tak benar tu.
P : Sepanjang pemerhatian aku, aku rasa seolah-olah penyertaan itu benar.
L : Apa maksudnya ni? Kalau kamu betul-betul hisap rokok nanti, aku tampar mulut kamu. Hisap rokok tu merbahaya pada jantung. Pada badan.
P : Jadi kenapa kamu hisap rokok juga?
L : ....................................................... (Tiada jawapan)

Pelikkan para lelaki, kenapa kamu tidak ingin berhenti merokok bila kamu tahu ianya adalah merbahaya pada diri kamu?

Perbualan di atas telah diolah dari yang sebenarnya berlaku pada 20hb Mac 2009. Perbualan masih diteruskan kerana si lelaki mendapat kredit free pada hari tersebut. Birthday boy.

Entri aku tiada sangkutan kepada orang lain. Hanya bersangkutan kepada aku dan birthday boy itu. Harap maklum.

4 comments:

1Komen, idea bernas didahulukan, kritikan diutamakan