Panggilan Kejutan

Kenapa lelaki memerlukan panggilan kejutan daripada perempuan mereka. Ada beberapa keadaan yang wajib perempuan lakukan panggilan kejutan kepada para lelaki tersebut...

Pertamanya, jika mereka tidak pernah membeli walaupun sekuntum bunga. Mungkin pada mereka sekuntum bunga tu tak ada makna yang sangat besar tapi pada perempuan adalah sebaliknya. Biarpun bunga akan layu tak sampai 2 hari (bunga plastik pastilah terkecuali), tapi tanda ingatan si lelaki tu pada perempuan dengan sekuntum bunga sahaja boleh membuat perempuan tersenyum lebar dan gembira seharian.

Seterusnya andainya bila dating perempuan ja yang asyik mengeluarkan duit ketika minum atau lepak chill jadi panggilan kejutan ini. Apatah lagi jika lelaki terlalu selesa apabila musim gaji perempuan itu tiba, jadi lelaki hanya perlu merayu dan meminta duit gaji perempuan tersebut dan lelaki itu tidak perlu untuk bekerja.

Apa itu panggilan kejutan? Si perempuan boleh mencari lelaki lain.

3 comments:

  1. Apa lelaki harus begitu ke? Kalau ia pun, tentu sekali belum pernah dapat sayang yang ibu kandung sendiri, lalu mencari manja pula dengan perempuan. Tak best lah!

    ReplyDelete
  2. eyy mane ade.
    atok nk mkan duit pompuan pon sgan tao.
    huhu

    ReplyDelete

1Komen, idea bernas didahulukan, kritikan diutamakan