Dilema...



Pompuan A : Sedih benar aku tengok perempuan ni. Tak ada anak ke dia tu? Sampaikan didukungnya si tut itu? Dipakaikan pakaian pulak tu. Dah la si tut tu hodoh bebenar.

Aku pun memerhati Perempuan B itu.

Adehhh...menda yang dia dukung tu????


Pompuan B : Aku dukung ni bukannya apa, ada maksud tersirat ni. Nanti aku nak bawak dia ni balik rumah aku. Dapat la aku sembelih dan aku boleh makan daging dia. Jimat duit dapur aku untuk dua hari.

Cerita digubah apabila ramai yang tidak dapat memahami cerita asal.

:minimo_23:



10 Pemberi Komen:

  1. isk.. krg faham la.. mmg lampi sy ni.. hehe..

    ReplyDelete
  2. nobody knows what goes on inside another person's heart, outwardly a person may look okay but...

    ReplyDelete
  3. duh.. pe kes lak ni? tahu la kiut je anak yang kanan tuh...

    ReplyDelete
  4. hmm.. always try to be in someone's shoe..

    ReplyDelete
  5. tak kira sape, mmg suka dimanjakan...

    ReplyDelete
  6. hmmm kinda hard to understand...hmm meaning,both of them babi ke? huhuhu

    ReplyDelete
  7. well...saya sedang cuba untk memahami..

    ReplyDelete
  8. pompuan c: itulah sapa suoh enko sebar selesema vavi.

    ReplyDelete
  9. saintis yg tgh ujikaji vaksin selsema babi ke neh? ---> cuba2 buat paham

    ReplyDelete
  10. la tukaq pulak. haha. nway aku paham cerita dulu. owh.. clap100x tuk hakuna. woho. ;o

    ReplyDelete

1Komen, idea bernas didahulukan, kritikan diutamakan