Walet mula dikenali...

Kalau dulu orang Melayu khususnya kurang mengenali mengenai burung layang-layang ataupun walet tapi kini dengan perasmian Projek Rumah Burung yang dipaparkan di akhbar tempatan, harapnya ramai lah orang Melayu yang mahu melibatkan diri dalam industri ni.

Perasmian Rumah Burung Walet
Rumah Burung Walet Sg Tengas








Tauke Wong big bos aku tu pun dah makin glamer. Sejak terpampang gambar dia dengan si YB Dato' Mukhriz Tun Mahathir tu kat akhbar...


Jemput la tengok kat Aeroswift Consultancy Blog

Tapi kalau malas nak tengok kat situ, tengok ja kat sini.






6 Pemberi Komen:

  1. nama dia walet ke..siap tak tau lg...aiisshh,,,

    wow rm120 000...pantang nampak duit..dush!!dush!!

    ReplyDelete
  2. mcm best tp nk kne tumpu pada yg satu dan dua dulu...penat gak nk uruskan dua,inikan tiga....nk bermadu tiga kena la kukuh kewangan dan mampu berlaku adil...kekekekeke

    ReplyDelete
  3. err.. ije pun xtau pasal walet ni. ingatkan wallet. ehe. bagus ada entri ni. kalo x, ketinggalan la ije.

    =)

    ReplyDelete
  4. nape burung walet ek.. patutnya burung kite la kan.. :p

    ReplyDelete

1Komen, idea bernas didahulukan, kritikan diutamakan