Kalau dah namanya LELAKI.

MetaPreview-Cover-JPEG256x256 Apa itu lelaki? Jangan tanya aku sebab mesti korang tau siapakah lelaki. Kalau tak tau jugak, sila kira semula umur korang tu berapa. Takkan muda-muda dah nyanyuk kot. Ini kisah mengenai seorang lelaki yang yang dah kahwin tapi masih hidup macam muda remaja. Kesian kat bini dia. Padahal perkahwinan depa baru ja bulan Ogos yang lepas kot. Alahai...

kisah lelaki

Yang menjadi masalahnya adalah apabila aku yang menjadi mangsa. Walaupun setiap SMS yang aku terima tak aku layan tapi tu bukannya jalan penyelesaian yang terbaik. Pelik betol. Dah kahwin pun, masih nak menggatal. Memang lelaki.

Malas nak panjangkan entri. Rasa menyakitkan hati lak. Tapi rasa tak puas hati tu tetap ada. Kalau lah aku boleh imprint otak lelaki ni macam kat dalam cerita Dollhouse tu, aku nak kasi ja dia lupakan aku. Kasi dia dok ingat kat bini dia tu ja.....

15 Pemberi Komen:

  1. Hahaha.

    Kami memang patut byk bertaubat..

    ReplyDelete
  2. ckp je depan2. kadang2 sbb pompuan terlalu berlembut laa maka makin ramai lelaki2 mangkok hayon neh makin tak sedar diri (contohnye aku)

    aku pun naik meluat gak ngan laki2 pesen cenggini. nak ngorat pon pi laa ngorat mak janda ke apa ke. abeh yg bujang2 cam kami neh tinggal ape je nanti? (keh keh keh)

    wahh, aku baru pasan statement "1komen" ko tuh. menarik.

    ReplyDelete
  3. hurmm..gatal gle..tu je ammpu komen..siyes..eee..da kawen kot..aiyak..

    ReplyDelete
  4. haih
    lelaki tu gatai sangat lah tu

    ReplyDelete
  5. isk2.. malukan kaum laki jer.. meh nak sekeh dia tu..

    ReplyDelete
  6. Kesunyian la tu sebab isteri outstation..hehehe.. Lelaki ada nafsu satu aje tapi nafsu yang satu tu la yang payah nak kawal.

    ReplyDelete
  7. baru 3 bulan tu
    bini masih bergetah apa

    ReplyDelete
  8. ngeh2.. dasar gatal btol tu.. ingat lagi yang komen kat blog saya tu. lagi la menggatal kan.. (yg komen ngan naz tu la)

    ReplyDelete
  9. maklum la bini outstation. gersang la tu..

    ReplyDelete
  10. hahahha

    pasal br 3 bulan la tu...
    tu yg kegersangan sgt...

    hahahaha

    lom puas lagi tu...
    hahahaa

    ReplyDelete
  11. cian ko ek..ckp tros jer kt laki tue..laki cm 2 tak bleh prcaya..tak guna pnye laki

    ReplyDelete
  12. jgn di layan lelaki mcm ni. =D

    ReplyDelete
  13. mr coklat pon lelakilah.. x semua mcmtu..

    ReplyDelete
  14. malang betul ko kenal ngan laki camtu

    ReplyDelete
  15. terus terang je... kalo berlembut, nnt makin menjadi-jadi.

    ReplyDelete

1Komen, idea bernas didahulukan, kritikan diutamakan