Besar itu kesukaan aku. dan ini bukan entri lucah

Ini entri dengan tajuk entri yang paling panjang pernah aku buat.
Entah kenapa aku harus memberitahu entri ini bukan lucah.
Barangkali kerana tidak mahu kamu salah anggap pada aku.
Mungkin.

Kamu mungkin pernah jumpa sesuatu yang besar kan?
Kebanyakannya orang pasti ada yang suka pada yang besar.
Jangan tipu aku lah yang kamu tak suka yang besar-besar.
Hipokrit lah sangat.
Haha.
Tapi suatu benda ini memang tersangat besar sehinggakan aku boleh ternganga mulut ketika mengetahuinya.
Sungguh aku terkejut, namun lama kelamaan aku mula menyukainya.
Bukan senang kan nak dapatkan yang besar-besar.

Apatah lagi hendak melihat pin boling di depan mata. Sebelum ini asyik baling bola boling ja dan tengok pin boling tuh kecik lah sangat kat tempat dia tuh, sekarang ni pin boling tu ada kat depan mata.
Live.
Boleh digunakan untuk menghentak kepala orang nih dengan saiz seperti ini.
Serius.
Dan serius juga entri ini tidak lucah sama sekali.
Okay?





13 Pemberi Komen:

  1. nex tyme kena letak tangan sekali kt sebelah pin tu bila amik gamba..baru tau besar tak besar pin ni camne kan...hehe...

    ReplyDelete
  2. a'ah kan. anda telah memberikan idea. okay, akan dilaksanakan.
    =]

    ReplyDelete
  3. ler. igtkan apa kemenda la yg besarnya. hekhek..

    ReplyDelete
  4. hahaha..ingtkn mende ape td ;p

    ReplyDelete
  5. besar nyer...!!!
    mn ler dpt pin sebesar ini ek...

    ReplyDelete
  6. ini bukan curi lah. ini drpd supplier pin ini. utk dibuat hiasan pd pin trsebut. harap maklum =]

    ReplyDelete
  7. hahahha.. memg tak lucah! nak satu leh?? nak wat spare kat umah.. nak wat hentak pale adek.. adoiyai.. =p

    ReplyDelete
  8. Hahahahaaaahaaa....... Ingatkan hape tadi... Adoiii.... =p

    ReplyDelete
  9. yasha - itu lah, sgt best utk lepaskan geram anda itu, haha :P

    iqa - ingt entri lucah kah :P

    ReplyDelete
  10. Heheheeeehee....... ayat tu bunyi lain macam... =p

    ReplyDelete
  11. iqa - mana ada bunyi pn yg kdengaran, haha :P

    ReplyDelete

1Komen, idea bernas didahulukan, kritikan diutamakan