Raya ku 2

Ketika sedang membuat biskut cornflakes dan juga cornflakes madu, wahhhh dengan tibba-tibanya berlaku suatu kejadian yang agak menggembirakan. Ehem, bukannya saya dapat "cuti rehat perempuan", okay.
Maka dengan segeranya, saya pun mengambil gambar itu. Jangan risau, ianya adalah untuk tontonan umum.



Sayang juga untuk gunakan cornflakes ni, dah la bentuk LOVE. cantik sangat.

:girl06:

2 Pemberi Komen:

  1. Oitt..sempat lagi belek cornflake tu.. Kak tirana tak sempat nak belek dah..amik dari dalam paket terus doom dalam mangkuk adunan..hehehe

    ReplyDelete
  2. hehe time nk mnghancurkan cornflakes tuh terperasan cornflakes bentuk love tu, jd snap lah sat :P

    ReplyDelete

1Komen, idea bernas didahulukan, kritikan diutamakan