Kemudiannya aku pun suka

Mula-mula mengenai lagu yg aku suka dari tahun lepas lagi.
Memang aku tak ketinggalan tengok iklan lagu ini.
Lagu 'Uniknya Singapura' kerapkali aku nyanyikan di dlm baik rumah, mahupun di dlm bilik air. Haha

Selain itu, satu lagi nasib lagu ini agak malang.
Dulunya aku agak tidak suka lagu ni, rasa menyampah jugak. Selalu ja ckp yg lagu ni memang poyo, hancur gila. Tapi sekarang, tiba-tiba aku jadi suka. Haha

Ntah di mana la keistimewaan lagu ni. Mungkin suara penyanyi ni yg lain dari yg lain kot. Itupun pada aku ja lah kot. Haha

Rupa-rupanya inilah lagu yg itu.

KOMPLOT – konflik

Titik peluh yang telah kau kerahkan
Meresap dalam kehidupan
Sampai bila?

Kau mahu ku ikut rentak mu
Dari jendela ku..
Itu silap mu..

Berdansa bersama..
Ikut rentak irama..
Ku gembira, kau gembira
Kita ubat segala luka..

Berdansa bersama..
Ikut rentak irama..
Ku gembira , kau gembira
Kita ubat segala duka

Kehebatan si dia kau kagumi
Ku tahu kau akan kecapi
Kau gembira

Lepaskan beban yang kau pikul dari hidupmu
Hidupmu..

Kau harus tahu semua yang kau inginkan
Sebelum ia musnah di depan mu..

Cuba, cuba kau fikirkan
Tentang, erti kehidupan
Di dalam dirimu, ada aku..

Tidak, tidak kah kau merasa?
Tentang realiti dunia
Cukup sudah, penat lelah
Ku memperhambakan diriku!!

Lyrics : azrafe zaky and enche chino
Song : azrafe zaky and amrud shazrin

Dirampas kt


4 Pemberi Komen:

  1. Hehehe.. Nazra..lagu2 sekarang ni tak dak satu pun yang kak tirana tahu dan hafal.. Penyanyi sekarang ni pun dah ramai yang kak tirana tak kenal.. sbb jarang layan lagu dah sekarang ni..layan anak2 aje...hehehe

    ReplyDelete
  2. hehe sis tirana, nnti naz lak akn menghadapi situasi yg sama di masa dpn ;)

    ReplyDelete
  3. adeh2, apa lagu nih. xnah dengar pong..jap2 nak donlod. hehe

    ReplyDelete
  4. lagu ni selalu berkumandang kt radio xfresh fm, best tau versi akustik nya =]

    ReplyDelete

1Komen, idea bernas didahulukan, kritikan diutamakan