Hutang tag

Hutang tag ini daripada Sis Tirana dan Mohd Nasri.

* Do not copy answer
* The tag question must be 100% the same
* Tag people after doing tag

1. Kapten Luffy
2. Cik Kura Purple
3. Atok
4. Alif Mikail
5. Mohd Nasri
6. Pijah
7. Sis Tirana
8. Iszaham
9. ~Ery~

1. How do u know 1?
Dia mengutarakan cadangan untuk aku menjadi gundiknya.

2. What would u do if u never meet 2?
Rasanya sehingga sekarang masih menjadi seorang yang baik.

3. What would u do if 3 n 4 dated u?
Rasanya akan best layan perangai Atok dan dapat dengar loghat Pahang Koi Aliff.

4. Would 5 n 6 make a good couple?
Ermmmmm rasa-rasanya dua orang tuh dah ada orang yang teristimewa kot..

5. Do u think 7 is attractive?
Mestilah! Sis Tirana yang mempunyai anak yang sangat comel.

6. Do u know anything about 8's family?
Yang tau dia tu adik kepada Ery.

7. Tell me something about 9?
Ery orang Bandar Bharu.

8. What language does 2 speak?
She loves to speak in English.

9. Who is 3 going out with?
Ermmmm girlfriendssss dia kot.

10. How old is number 4?
Koi Aliff umur 30tahun.

11. 5?
Nasri umur 30tahun jugak. Haha.

12. Who is 6's favourite singer?
Dia ni suka indie. Yeah!

13. 7?
Yang tau Sis Tirana suka sesuatu yang dapat memotivasikan diri seperti mana koleksi buku-bukunya.

14. Is 8 single?
Rasa-rasanya jawapannya adalah "Ya".

15. What's 9 last name?
Ery lebih senang untuk diingati.

16. Would u consider being in a relationship with 1?
Agak-agak yang nombor ke berapa lah........

17. Which school does 2 go to?
Kat Taiping. Universiti pulak kat Melaka.

18. What do u like about 3?
Dia seorang remaja ribena seperti aku jua.

7 Pemberi Komen:

  1. waaaa..susah gak soklan neh....
    adeh...
    parah pala otak neh.....:P

    ReplyDelete
  2. ery - hehe, sila la jawab ^_^

    ReplyDelete
  3. bila? bila? bila aku mengoffer kepada mu... huhuhu

    ReplyDelete
  4. jadi ni kiranya..gue kena menjwb tag ni..penatnyer..ngoklah mcm mana..gue mau kumpul 10 tag...lepas tu baru jawab sih..

    kapten..ko mmg selalu offer pompuan jadi gundik ko..huhuhu

    ReplyDelete
  5. ala atok da ade bwat la tag neyh kak.
    tag laen yah?
    eheh.
    ribena?
    haha ;DD

    ReplyDelete
  6. jgn le ltk umo 30 tahun..
    dh tua la..haha

    ReplyDelete
  7. kapten - kaber line, haha

    cik kura - uish, byk tuh 10 tag. mau pengsan dulu sblm jwb

    atok - klau dh kena, sila la jgn jwb, haha +.+

    cik nasri - saja promote diriku yg muda ^_^

    ReplyDelete

1Komen, idea bernas didahulukan, kritikan diutamakan