Kulim Mall



Teringat kembali kisah ketika mula-mula kerja di Kelang Lama, Kulim Kedah ini. Ketika waktu lunch, officemate ajak makan di Kulim Mall. Terbayang keadaannya mungkin akan seperti Alor Star Mall. Takpun seperti Batu Pahat tempat para pelajar Universiti Tun Hussein Onn Malaysia suka lepak chill. Dalam hati ni memang excited nak ke Kulim Mall tu berdasarkan kepada bayangan Mall-Mall yang sudah dilawati itu.

Tapi apabila dah sampai ke Kulim Mall. Jangankan air-cond yang sesejuk kat semua Mall tu, keadaannya pun jauh sangat berbeza. Bangunan 2 tingkat yang menetapkan pejabat MARA, kedai makan 4 buah, gerai-gerai kecil. Argh jauh berbeza....Nasib baik tomyam disitu sedap....

9 Pemberi Komen:

  1. en nasri-->aku rasa cik nazra lupa nak tgkp..tu yang cekup je mana yang ada..hahahaha

    ReplyDelete
  2. TurTl3!! ---> mngkin kot..dia excited sgt mkn tom yam kt situ smpai lpe nk amik gmbar..hahaha

    ReplyDelete
  3. en nasri--> hahaha..memanglah betul..cik nazra mmg suka bangat tomyam kat situ..

    ReplyDelete
  4. cik nasri brbalas komen ngn cik kura plak, haha. sbnrnya mmg xdan nak snap gmbr kulim mall +.+

    ReplyDelete
  5. xnk amik gmbar kulim mall pn xpe..amik gmbar tom yam tu..
    haha

    ReplyDelete
  6. haha. ada apa dengan kulim mall.. gerai abang jan. tapi tetap banyak pengunjung..pelapar-pelapar kulim. aku suka mkn keteow hongkong kat situ. herm..nyum2

    ReplyDelete

1Komen, idea bernas didahulukan, kritikan diutamakan