Lelaki Simpan Kuku Panjang Tu Cool Ke?

Naz tak pasti samada korang semua perasan atau tak tapi ada sesetengah lelaki (tak terkecuali dan perempuan) yang suka simpan kuku panjang. Cumanya skop entri ni sekarang adalah LELAKI. (Peace! Kerana Naz perempuan, mestilah suka buat entri pasal LELAKI kan, kan, kan?)

Lelaki-lelaki yang simpan kuku panjang ni ada sesetengahnya semua kukunya panjang. Kiranya 10 per 10 jari dia lah. Tapi ini yang menarik perhatian Naz. Lelaki yang simpan kuku panjang kat jari kelingking dorang ja!
Kalau mengikut ayah angkat Naz, fungsi jari kelingking tu untuk korek hidung. Mungkin macam jurulatih Jerman tu. Wekkkk…

Jadi kalau jari-jari lain yang berkuku panjang tu, nak buat apa????

Haish. Bawak-bawak la potong kuku tu! Terutama untuk lelaki. Perempuan pun tak terkecuali. Hodoh sangatlah.
kuku panjang edit
Gambar di ambil di http://blogs.myspace.com/patchiness
Ini video si Jurulatih Jerman Joachim Löw tu tengah sedap korek hidung. Korang rasa jari dia ada kuku panjang macam kat atas tak? Mana tau, senang nak korek hidung…(wekkkk geli Naz dok imagine masa menaip ni)

Sumber dari cilipedas.com

0 Pemberi Komen:

Post a Comment

1Komen, idea bernas didahulukan, kritikan diutamakan