Perempuan : Ibu Jari Pendek : Queen Control?

Pernah dengar perumpamaan di atas? Faham tak? Maksudnya macam ni

Kalau ibu jari perempuan tu pendek berbanding jari keduanya, dia tu seorang yang Queen Control kepada suaminya.
Naz nak tau jugak betoi ka tak perumpamaan itu. Jadi kepada para perempuan (yang sebenarnya difokuskan lebih kepada yang dah berkahwin), sila tengok ibu jari anda sekarang!
edit kaki 1
Kalau macam jari kaki Naz ni (yang kontot!) katanya inilah contoh seorang Queen Control. Ibu jari pendek berbanding jari yang kedua tu…ada sesiapa yang seangkatan kaki dengan Naz?

0 Pemberi Komen:

Post a Comment

1Komen, idea bernas didahulukan, kritikan diutamakan