Aku nampak sesuatu yang..........................

Kenapa ni?
Kenapa tangan aku terketar-ketar?

Aku rasa aku makan tengahari td. Makan kat Nasi Ayam Periuk Besar, Kulim. Habis kalau dah makan, apa masalah aku ni. Asyik terketar-ketar tangan dengan jari-jemari aku ni. Menaip ayat-ayat ni pun aku masih terketar lagi.

Aku ada nampak hantu ka sampai terketar macam ni. Rasanya tak ada pun.

Ish kenapa dengan aku ni. Naik risau aku.

Erm..fikir..
Fikir..
Fikir..
Fikir..


Oh, rupa-rupanya tadi...

Aku nampak sesuatu. Aku nampak seorang pakcik bank in kan duit not RM 50.00 beratus-ratus keping dalam sampul surat A4 kat Bank Muamalat depan ofis aku ni. Berapa ratus ribu RM lah dia bank in tu. Berpuluh-puluh ikat duit RM 50.00 atas meja akak Bank Muamalat tu sampai penuh meja dia. Aku hanya mampu bank in RM 200.00 ja. Alhamdulillah ada duit jugak untuk bank in walaupun tak banyak mana pun, haha.

Entah berapa banyak lah duit pakcik tu tadi. Kalau aku rompak pun mesti aku jadi best. Haha..

Patut la aku terketar-ketar. Aku dok bayangkan duit tu duit aku rupanya bila aku nampak duit tu. Isk2..

CryingCryingCryingCryingCrying

----------------
Now playing: South Jordan - Fatal Flaw
via FoxyTunes

10 Pemberi Komen:

  1. nasik ayam periuk besar ituuu???? cedapnya... hum.. dah terbau sambal dia kat cni. alahai..

    ReplyDelete
  2. Naz..

    Kenapa tak minta kat pakcik tu seikat duit..hehehe..

    ReplyDelete
  3. adeyh atok pon kalo nmpak,maunye jadi cam setan
    hahaha

    ReplyDelete
  4. nazra nak duit byk ek? penah dgr pepatah "hujan emas di negeri org hujan batu di negeri sendiri"? pergi negeri org pastu bila hujan tadah besen... dh dpt jual.. boleh jadi mcm pakcik tu.. hehe peace!! :)

    ReplyDelete
  5. adoi kn dh melepas..
    klau rompak skg ni dh kaya dh..haha

    ReplyDelete
  6. xyah rompak.. wat susah jer.. kawen jer ngan pck tu.. ekeke..

    ReplyDelete
  7. kalau seratus ribu biasa ler aku pegang... bukan duit aku... uhuk

    ReplyDelete
  8. pijah - ang penah mkn kah kt situ?

    sis tirana - rasa mcm pakcik tu xkan bg ja..

    atok - kita serupa deh..

    chocolate - jom la kita buat sesama..

    nasri - itulah, tp keadaan tak mengizinkan nk rompak

    ezany - tamau lah. klau anak dia, nak jgk..

    kapten - kalau ratus2 ribu?

    ReplyDelete
  9. ish...ko kenal tak pakcik tu?kalo suh invest tu mmg lebat komisen aku ni

    ReplyDelete
  10. tau xpa nonon. serius dpt komisen byk +.+

    ReplyDelete

1Komen, idea bernas didahulukan, kritikan diutamakan