Macam mana boleh lupa yang....

Kak! Bangun! Bangun cepat,kak! Kalau kak lambat bangun, susah nanti.

Ish siapalah yang rajin gerakkan aku pagi-pagi ni. Dah la sejuk yang amat aku sini, waktu macam ni jugak lah aku kena bangun. Bila aku dah sedar dan dah bangun tido, memang susah la aku.

Alamak aih...dah pukul 7.30 pagi! Masuk ja bilik air, rasa macam nak nangis pun ada. Pulas pili paip tu, air tak ada. Air dari tangki dah ditutup. Yang ada pun air dalam kolah ja. Dah la kolah tu kecik. Takkan aku tak payah mandi kot. Tu dah memecah tradisi hidup aku tu. Aku dah la dalam minggu dapat 'cuti' ni. Terpaksa aku mandi dengan air yang ala kadar tu jugak. Memang tak dapat nak perasan konon-konon mandi berendam ka apa. Macam mana aku boleh lupa yang aku sekarang berada dalam kem BTN kat Pontian ni. Memang aku tak suka kem macam ni.

4 Pemberi Komen:

  1. smpat plak post entry kt blog time kt kem BTN..hahaha

    ReplyDelete
  2. suro la katak pggl ujan.
    ujan ley mandy ujan.
    haha ;PP

    ReplyDelete
  3. nasri - kenangan BTN tu tahun 2007 punya lah. ish2 sedey betul kamu tak paham ^_^

    kapten - apakah

    atok - kalau lah boleh ^_^

    ReplyDelete

1Komen, idea bernas didahulukan, kritikan diutamakan