Awat mak ni..

Mak ni awat tak kejutkan kak awal-awal?
Ni dah pukul berapa dah?
Lewat dah ni kak nak pi sekolah ni.
Sat lagi kak kena tahan dengan pengawas la macam ni.


Haha..mak gelak.

Laaa mak boleh gelak pulak..
Sedih kak..


Heran aku. Awat mak gelak. Selalu kalau bangun lambat sikit pun mak dah marah-marah. Aku rasa muka aku okay. Aku ada pakai baju, seluar.

Umi Nazrah, sekang ni pukul 7 suku petang.
7 suku petang.
Tu la tido lagi petang-petang..
Mak dah pesan dah jangan dok buat..


Inilah balasan anak yang mak dia dah pesan jangan tido lewat petang.

CryingCryingCryingCryingCrying

7 Pemberi Komen:

  1. haha..tulah terlajak tidor buruk padahnya hehehe..

    ReplyDelete
  2. hehehe..kak tirana pun pernah jadi macam ni..tidur petang, sekali terkejut ingatkan dah terlambat nak hantar anak-anak ke sekolah..hehehe

    ReplyDelete
  3. hahaha..itu kira ok lagi tu..

    masa akak darjah 2..ada pulak sorang abg yg mmg suke nyakat..

    dia kejut akak masa tu..wei bangun g sekolahlah..dah lewat ni..

    akak terus bangun dan terus pakai baju sekolah..tunggu baba hantar g sekolah jer..

    pastuh mak dan baba masa tu mcm peliklah..apsal pakai baju sekolah petang2 ni..nak g mana?

    akak pun tengok tv..eh bukan pagi ke nie? sbb ada berita kat tv dan cuaca makin gelap..

    hampeh sungguh..

    dengar suara abang akak yg terkekek2 gelakkan akak...

    ReplyDelete
  4. hahaha... tak baik tido ptg... otak lemah... tu dah ngigau time jaga kan

    ReplyDelete
  5. umi?
    wah kcik2 lg da jdik mak.
    eheh ;DD

    ReplyDelete
  6. hahahahaha...umi nazrah memang suka tido..tido je keja..bangun2!!!!

    ReplyDelete
  7. hehe..mmg x elok tido petang2 ni..terutamnya pas Asar..tido lepas Subuh, mewarisi kepapaan..tido pas Asar mewarisi kegilaan..

    ak pon penah lalok gak pas bangun dr tido petang2, huhu..

    ReplyDelete

1Komen, idea bernas didahulukan, kritikan diutamakan