Antara dua

Lelaki lebih bertolak ansur ke? Mungkin bila berdepan dengan perempuan sahaja kot. Tapi satu yang aku respect mengenai pemikiran lelaki ialah mereka tak mudah terbawa-bawa dengan emosi dalam satu-satu hal. Cuma kalau melibatkan perempuan ja, terus lelaki jadi lembut hati dan cair terus. Tapi itu biasalah kan berlawan jantina, mudah saja untuk jadi bertolak ansur.

Perempuan pulak bila ye bertolak ansur..Mungkin bila sesuatu yang melibatkan soal duit atau kepentingan mereka sahaja. Aku rasa perempuan lebih bermuka-muka daripada lelaki.
Benarkah sebegitu?

Usah tepuk dada, tanya sahaja minda.

7 Pemberi Komen:

  1. yup,tentang laki2. ada benarnya.
    dan sifat tolak ansur laki musti lebih dari girl. tau kan np..
    then girl plak.. benar sgt! hehe~ ^^

    ReplyDelete
  2. a'ah... betul tu tentang laki.. that's my AA... kiter slalu buat dia sakit ati tapi dia mmg sgt la pandai...

    ReplyDelete
  3. Lelaki lebih bertolak ansur??? Hmmmm..Masa bercinta, belum berkawin..memang bertolak ansur..Nak tengok the true colors of them..tunggu beranak tiga..ekekekeke..

    ReplyDelete
  4. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete

1Komen, idea bernas didahulukan, kritikan diutamakan