Apabila aku memakai...

Dulu ketika aku menjadi sebahagian antara penghuni asrama pangsapuri KUiTTHO atau pun sekarang dikenali sebagai Asrama Perwira UTHM, rumah aku bersama dengan 9 orang lagi student adalah di tingkat tu berhampiran dengan kawasan kelapa sawit. Dek kerana aku agak kemaruk dengan air RO, aku rela mengisi air RO yang letaknya kat depan pejabat iaitu selang 8 bilik di tingkat 1 dari rumah asrama aku tu.

Ada skali aku dengan perasaan budjet nya konon-konon takda orang kat asrama lelaki yg bertentangan dengan asrama pompuan aku tu sebab time tu petang yang sungguh dingin dan aku pasti semua orang mesti akan tergoda untuk tidur, aku pun keluar la pegi ambik air RO dengan memakai t-shirt, tudung dan kain batik. Punya la orait semua, pada aku la. Turun-turun ke tingkat 1, aku memang sure takda orang ni tapi bila sudah selesai ambik air dan nak return semula ke rumah asrama aku tu, entah ada ja kaum adam terjengol kepala kat tingkat. Bertentangan dengan arah perjalanan aku, sure punya aku perasan kepala terjengol tu. Alang-alang aku pegi amek air RO dan dah on the way nak balik rumah,aku jalan jugak konon-konon macam takda orang pun.

Yang aku pelik, time org lelaki pkai kain pelikat takda plak org pmpuan akan tengok. Ataupun memang ada?

Ataupun kaum adam tu semua terkejut tengok tetiba ada sorang pompuan pakai kain batik keluar daripada rumah dan sanggup ke depan pejabat?

FrownFrownFrownFrownFrown

10 comments:

  1. ekeke~ laki lain,pompuan lain.
    bukan tekejut.. tapi ayuu~ ^.- hihi.

    ReplyDelete
  2. bebudak tu usha sambil berangan..

    ReplyDelete
  3. pijah - berangan pa tu eh..

    nasri - absolutely betoi, kot...haha

    ReplyDelete
  4. nk tgk pemandangan indah di waktu petang..haha

    ReplyDelete
  5. weh...igt smua student laki tdo ke ptg2?aku takde lak tdo....g summit ar jalan2...hahahaha....ko kn cun kat asrama dlu...tu yg diorang stalk ko tu...ahaks

    ReplyDelete
  6. nasri - ehem2 mnghayati la tu konon

    nonon - haha, ayat tipu-an sungguh +.+

    ReplyDelete

1Komen, idea bernas didahulukan, kritikan diutamakan