Tip Top Pemberi Komen

Kat sana sini agak laris mengenai pemberian cenderahati kepada top commentors. Takpun penganjuran pertandingan melibatkan entri. Aku lebih berminat pada top commentors. Lagipun tanpa mereka sebagai pengkritik ayat-ayat aku, siapalah aku untuk melihat penulisan aku yang memang tak seberapa tu. Agak-agak apa yang sesuai sebagai tanda ikhlas aku pada top commentors ye..

Kalau hantar laksa Kedah bungkus kat diaorang, orait tak?

LargeGaspLargeGaspLargeGaspLargeGaspLargeGasp

14 Pemberi Komen:

  1. koi org 1st yg nak la ni eh. tak sabar eh..

    ReplyDelete
  2. Salam...
    laksa tu hang hantaq sendiri ka?
    OK kot...

    ReplyDelete
  3. wsalam. rsanya antar pos laju kot. huhuhu +.+

    ReplyDelete
  4. Naz...sedap tu laksa kedah..hehehe

    ReplyDelete
  5. hehe, macam mana nak antar laksa tu kat sis tirana eh...

    buntuh deh ^_^

    ReplyDelete
  6. laksa kedah?
    anta la tom yam khas dr kulim mall..haha

    ReplyDelete
  7. aku xminat makan laksa....hahahah..nnt kalo aku turun kulim aku cari hang la ummi ea?blanje aku makan...hahahaha

    ReplyDelete
  8. nasri - orait gak tu antar tomyam. tp snggup ka nk mkn klau dh basi. haha. +.+

    kapten - hadiah pa tu eh

    atok - chicken chop pn nnti jd kategori basi jgk, haha +.+

    nonon - boleh aja dong, haha +.+

    ReplyDelete
  9. alamak.. xde kat dlm top 10 lak.. bru jer nak demand..

    ReplyDelete
  10. nasri - aku takut nnti kamu pn turut sama awet jgk bila nk mkn laksa tu +.+

    ezany - takpa2, jgn risau ^_^

    ReplyDelete

1Komen, idea bernas didahulukan, kritikan diutamakan