Susahnya nak sebut...

Hindari Chikungunya - Anda mengalami demam panas, sakit-sakit sendi, ruam pada badan, atau sakit kepala? Segeralah berjumpa doktor.

Itulah iklan yang selalu ada mengenai penyakit ni. Kat kampung aku 2 minggu lepas, ramai jugak yang kena penyakit ni. Memang penghidap penyakit ni akan rasa sakit sendi yang sangat teruk. Tokwan aku dapat penyakit ni dan asyik berbaring ja sampai hampir seminggu. Mak ayah aku pun hampir nak dapat penyakit

Terbukti nyamuk ni turut sama moden dan kebal walaupun dah disembur asap dengan tujuan untuk mengatasinya.

Ermmmm...

5 Pemberi Komen:

  1. bapak aku baru kne...giler ahh...sakit sendi sampai tak larat nak bangun tu....hospital lak lambat trace penyakit...nsb baik sempat rawat kalo x dah lama arwah dah...huhuhu

    ReplyDelete
  2. serius betul. mmg sakit sendi yg kronik

    ReplyDelete
  3. nyamuk jd makin kebal sbb kita selalu bg ubt nymuk kt dia..hehe

    ReplyDelete
  4. mcm2 jenis penyakit lak skang ni.. pelik lak tu nama.. hahaha..

    ReplyDelete
  5. nasri - ermmmmmm

    ezany - betul 3x

    ReplyDelete

1Komen, idea bernas didahulukan, kritikan diutamakan