Pergi mati..

Aku rasa jiwa kosong aku kosong. Apa yang aku buat kat tempat kerja ni?
Aku rasa takda apa-apa. Aku tak membangun langsung berada di sini.
Bila aku nak keluar?
Sampai bila nak duduk dalam keadaan yang selesa?




Aku masih bertanya pada diri sendiri.

7 Pemberi Komen:

  1. Buat sesuatu yang mencabar besides rutin harian.. pergi panjat gunung ke..berenang rentas selat melaka ke..hehehe

    ReplyDelete
  2. tu mencabar sngt Tirana. Nazra, ko kejer kat gomen ker? Position apae?

    ReplyDelete
  3. Nazra, gadis berpakaian Muslim jangan cepat menyerah ke-alam kebosanan.

    ReplyDelete
  4. Kebosanan amat menyeksakan.... apa kata maen apa2 game yg bole hilangkan bosan.

    ReplyDelete
  5. out of topic--> ramai jugak yg apkwe muda setahun ek..xpe la.. kwn kite pun ramai yg kahwin dgn yg mude.. jgn tnye knpe huhu...dh jodoh dorg..kite doakan kamu pun sama ek

    ReplyDelete

1Komen, idea bernas didahulukan, kritikan diutamakan