Benar Atau Tak Ini Penyanyi Kumpulan Saujana?



Kalau tidak silap aku,dia ini salah seorang bekas penyanyi nasyid kumpulan Saujana. Adakah beliau juga mahu mengikut jejak langkah 'Superman Malaysia' iaitu Faizal Tahir(dari nasyid ke artis). Semasa aku melihat rancangan OIAM aku ingat beliau adalah seorang perempuan,tetapi ternyata aku salah. Semasa beliau menyanyi dalam kumpulannya, sedap tetapi semasa di OIAM tidak sedap mungkin suara macam dibuat-buat. Shafinaz(juri OIAM) juga keliru dan bertanyakan kepada beliau"Are you really a good doctor?"

Adakah beliau ini juga seorang doktor? Mungkin ya. Apa-apapun mari kita doakan dia agar dia menjadi doktor yang berjaya dan beriman

Mengikut sumber dari forumer tempatan,beliau memang lembut sejak dari kecil. Perhatikan gambar dibawah(sila klik untuk besarkan)



Ahli-ahli Kumpulan Saujana (mengikut turutan abjad)

1. Aza (Azalinor Abdul Rahman)
2. Idzu (Khairul Idzwan Baharin)
3. Kimi (Mohd Hakimi Haji Harun)
4. Ley (Faizul Hizal Ghazali)
5. Pyan (Mohd Suffian Amrin)


Aku copy paste dari e-mel yang diterima. Benar atau tak apa yang aku baca ni, aku pun tak kisah sangat kot. Aku rasa lebih baik aku urus hidup aku dulu sebelum aku judge orang lain.

LipsareSealedLipsareSealedLipsareSealedLipsareSealedLipsareSealed

7 comments:

  1. nampak lembut je masa audition OIAM...

    ReplyDelete
  2. dr penyanyi nasyid jd lelaki lembut? uhuk

    ReplyDelete
  3. gue kenal salah seorang ahli saujana tu...
    adik dia classmate gue....
    hakimi harun,kalo xsilap dah kawin..

    ReplyDelete
  4. kesian mereka yang mendendangkan lagu-lagu keimanan dalam nasyid berpindah ke lagu non nasyid.. mybe kalimah yg dinasyidkan tak meresap dalam jiwa.

    ReplyDelete
  5. X baek na...kata bgitu...itu semua khendah Allah SWT...Allah jua lh yg mengetahui segalanya...

    ReplyDelete

1Komen, idea bernas didahulukan, kritikan diutamakan