Selamat Hari Tua..

Ramai yang tak suka bila aku sebut ayat di atas untuk mereka tapi tu memang ayat kesukaan aku sebab aku bosan lah asyik-asyik sebut "Selamat Hari Jadi". Takpun "Selamat Hari Lahir". Sebab itu lah wujudnya ayat yang aku rasa unik tu. (Aku ja la yang rasa unik.)

Jadi hari ini ucapan tu aku tujukan khas buat diri aku yang sudah menjengah ke pertengahan 20-an. Dah nak menghampiri 30-an. Usia yang lanjut ni buat aku malu pada diri yang gagah berdiri hidup di bumi Tuhan yang Maha Esa tanpa mampu lagi membawa bekalan yang mencukupi untuk diri di alam sana. Tapi usia macam ni jugak dapat mematangkan aku untuk berfikir dengan lebih mendalam pada sesuatu perkara dan tak mengikut kata hati yang buta. (Aiyak, apa aku membebel ni?)

Pada hari lahir, ucapan "Terima Kasih" aku rasa sepatutnya diberikan kepada buat seorang ibu yang bersusah payah melahirkan dan membesarkan anaknya. (Kan aku dah kata, orang yang usia yang hampir lanjut ni kadang-kadang lebih emo)

Terima kasih, Siti Aminah Binti Zakaria.



Jadi akhir kata, "Selamat Hari Tua" untuk diri aku sendiri yang telah dilahirkan pada 26hb Oktober 1984 pada pukul 7.25 malam di Kg Padang Kulim, Kuala Ketil, Kedah.

Party

En. BeliaMuda, sila e-mel kan naz En. Belia nya nombor hp untuk diberikan topup percuma sebulan pada tengahari Isnin. bersempena dengan pemberi komen tertinggi di Dunia Nazra ini.
:inlove:

16 Pemberi Komen:

  1. salam...

    hehehe, bsdy kak nazra ke? eh nape cam da terpost awal sehari? T__T

    mgkn akak x kenal saya, tp selalu dapat updates akak kat twitter.. xkre, nk wish jugak! :D

    selamat hari lahir utk kak nazra yang sangat lawa.. semoga tercapai segala impian dan jge dkurniakan seorang suami yang soleh.. amin2 ya rabbal alamin..

    semoga berbahagia d hari lahir! :D

    adek,
    fifie ierina =)

    ReplyDelete
  2. Eh. Patut dapat hadiah. Ni beri hadiah pulak kat orang lain.

    Hehe.

    ReplyDelete
  3. ala, nape xckp awl2 komen terbanyak dpt topup free..kalau x, mesti dh komen byk2..hehe

    ReplyDelete
  4. Oooo.. hari lahir dia eh.. Ooo..

    Oooo.. Oo... Oo..

    Oo...

    Oo..

    Hahaha.. ter-Oo bnyk kali sbb tngah pk nak taip pe..hehee

    So, selamat hari lahir, moga panjang umor.. dimurahkan rezeki..
    berjaya dalam hidup.. sukses sokmo.. ceria sokmo.. hapy sokmo.. sokmo-sokmo..

    p/s: moga jenguk mello's sokmo..ahaks! =)

    ReplyDelete
  5. entri ni terpos awal ke? hehe.. kira wish awal2 la ni ek..

    selamat hari tua.. :P

    eh, ada hadiah la.. hehe.. nnt saya emelkan.. baru tadi bukak blog ni, tgk ada top commentator, tak sangka lak paling banyak komen..

    terima kasih~

    ReplyDelete
  6. slmt tua....
    oppss...slmt hr tua..hehe..

    ReplyDelete
  7. ko sebaya aku rupenya..=)

    besok aku wish naa~~~

    ReplyDelete
  8. woot2..sweet 25 ah ne??hepi bdae..=)
    may all ur dreams come true..hehe

    ReplyDelete
  9. selamat tua setahun.. hehe
    betul tu.. rmai yg celebrte birthday tanpa sedari dia dah tua setahun sebenarnya.. :D

    ReplyDelete
  10. eh?

    kenapa tak bagitahu awal2 boleh dapat hadiah~

    :P

    selamat Menua!

    ReplyDelete
  11. hahaaaa,,,,
    selamat hari tua
    nek nazra,,,,,

    hahaaaa.....

    ade la owang dapat top up percume ek,,

    ReplyDelete
  12. don't be too harsh on yourself, just don't glance at the calendar too often

    ReplyDelete
  13. EpY besdaY 2 u . . ~. . mAkAn Ubi kayu. . .ohoi~.. . cukEr mAm ubi kaYu nGn guLe . .Ark3 .eh mepEk Lak

    ReplyDelete
  14. Selamat hari lahir Nazra, semoga bertambah makmur dan sejahtera.Muda lagi tu..kata orang tengah lawa lagi. atau dgn kata yang lebih pendek, tengah cun giler. Selamat harilahir dan selamt ber blogging.

    ReplyDelete
  15. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete

1Komen, idea bernas didahulukan, kritikan diutamakan