Seorang perempuan haruslah....



Mereka berkata.

Seorang perempuan haruslah...

  1. pandai jaga muka. Kalau cantik/cun/lawa, bodoh alang-alang pun tak apa.
  2. tak boleh makan dalam kuantiti yang banyak, nanti body gemuk. Lelaki tak ingin nak pandang.
  3. mulut tu kena rajin bercakap. Kalau dah buat yang macam nombor (1) tadi, cakap apa-apa pun orang dengar.
  4. buat muka tak bersalah yang paling comel bila didapati bersalah.


4 sudah la..dapat jugak hasilkan 1 entri
:eheh:

Pic : Recordis Photography

8 Pemberi Komen:

  1. Perempuan Oh Perempuan :) dan kalau semua dah ada..itulah Specialnyer Perempuan :)

    ReplyDelete
  2. mmg btl tu..kbykkan laki skrg hanya pndg pmpn dr luaran je..kalau xcun je, reject trus

    ReplyDelete
  3. mereka yang berkata2 itu, sungguhlah pesimis sekali sifatnya.

    hakikatnya, hati ini ada suaranya yang tersendiri. tidak perlukan agenda dari mereka.

    cewah!

    ReplyDelete
  4. err.. yg point no.3 tu, kalau bnyk brcakap tak kena kata gedik ke plak? hehe

    ReplyDelete

1Komen, idea bernas didahulukan, kritikan diutamakan