Nak mengorat boleh?



Aku nak tanya ni.
Sedia tak?

Sedia la eh...
Ada soalan untuk anda-anda semua.
Kalau tak mahu jawab pun tak apa lah.
Tapi sudi-sudi lah jawab ye...........
Kenapa ye orang yang handsome cun2 chomel2 lawa2 dah ada awek. Tak sempat aku nak mengorat depa.

Hahaha. Ayat berani mampos.

Ceh perasan macam aku lawa pulak.

SickSickSickSickSick

11 Pemberi Komen:

  1. tak sume... ada lagi yg belum berpunya.. macam saya.. (pasan jugak nih.. haha) :p

    ReplyDelete
  2. sebab org2 macam tue kebanyakannya perasan...hanya sebahagian jer yg ok..

    ReplyDelete
  3. tp pmpuan cntik sume dh berpunya..
    cmne tu?
    hehe...

    ReplyDelete
  4. btl tu..klu pmpn2 yg cntik, konpem dh ada bf...huhu tp nsb baik taste aku bkn pmpn yg cntik2..tp ke arah pmpn yg kiut miut...hoho

    ReplyDelete
  5. oho...dah hensem...cantik...mmng laku lah..

    oho nazra...kalau awk solo lagi...blh la sy cuba tackle ek...

    ReplyDelete
  6. ko kan dah ada bf...

    jd kiranya ko ni.... :P

    ReplyDelete
  7. Just be patient Nazra, one will be waiting for you soon, i hope. Not all the handsome guys are worth taking on anyway as they may be others who always want to share them with you. So be careful lest you get hurt or lose out along the way. Just be prepared & be ready when the next handsome guy happens to knock on your door. Instead of you doing the chasing, isn't it more fun to be chased by the handsome guy? To be in this situation you need to be worthy of being chased. Think about it.

    ReplyDelete
  8. Sebab Naz..lambat sangat...lain kali cepat2 sikit..Nampak aje yang cun2..terus book..hehehe

    ReplyDelete
  9. huhuhuhu..
    aper susah..
    pergi je jumpa shaman kat selatan siam tuh..
    hohoho..
    gerenti sangkut punya

    ReplyDelete

1Komen, idea bernas didahulukan, kritikan diutamakan