Perempuan + Rokok = Lelaki



Apakah pandangan lelaki pada seorang perempuan dan sebatang rokok?

........

Perempuan umpama sebatang rokok. Lelaki tak boleh hidup tanpa rokok, begitu juga lelaki tak boleh hidup tanpa perempuan.

Rokok memberikan pelbagai penyakit kepada lelaki tapi lelaki terus mnyedut, menghisap rokok. Begitu juga perempuan. Perempuan boleh menybabkn lelaki makan hati berulam jantung pankreas limpa, merasa gundah gulana ikan gelama tetapi lelaki tetap mencari dan memburu cinta seorang pempuan.

Perempuan dan rokok, tak dapat dipisahkan daripada lelaki.

14 Pemberi Komen:

  1. tak betul la statement "laki tak boleh hidup tanpa rokok"...

    boleh mati ada la...

    ReplyDelete
  2. pandanganku kabur melihat pompuan merokok..lelaki pun tak boleh ini kan pompuan...di arab saudi hukumnya haram untuk lelaki apatah lagi pompuan.

    ReplyDelete
  3. I'm not smoking. I can live without smoking...but, I admit that I can't live without woman.

    p/s: tribute to my mom for all what she gave me from my birth. 10th of May.

    ReplyDelete
  4. hahahahaha
    betul apa yg ko ckp tu
    aku stuju
    rkok hbis....hujan petirpun kena kuar beli

    ReplyDelete
  5. im not a smoker but i know that without my gf my soul will fly away from my body

    ReplyDelete
  6. mcm ade smthing wrong ngn perumpamaan ni..

    tlalu umum..

    kalo d tuju kt penagih rokok kritikal sy setuju..

    ReplyDelete
  7. Akh kau sepertinya menyindirku.
    Aku masih tak bisa lepas dari nazra. :D

    http://suster-gila.blogspot.com

    ReplyDelete
  8. i dont really care abt ppl who smoke. tapi i mmg x suke dgn asap rokok, peninggg.

    ironically, my bf is a smoker. ishish =.='

    ReplyDelete
  9. Rokok adalah permainan syaitan yg efektif didunia ini,
    perempuan adalah boneka syaitan untuk mempermainkan lelaki,

    hehe
    Lelaki mesti suka perempuan tapi bukan semua lelaki suka merokok...

    ReplyDelete
  10. sya tidak merokok...
    no komen la....

    ReplyDelete
  11. Eh jangan samakan! Rokok & perempuan. Perokok tegar memang tidak dapat dipisahkan. Tapi rokok ni, kalau abis cari stok lain. Takkan perempuan abis manisnya nak cari stok lain kot?

    Honestly tak suka tengok perempuan merokok. Org sekarang cakap nampak stylo barat gitu. Tapi adat kita, nampak macam perempuan liar.

    ReplyDelete
  12. sy pun krg setuju dgn isu ni. skrg pompuan ramai yg merokok. dpn khalayak ramai lg.sgguh x malu lgsung.

    ReplyDelete

1Komen, idea bernas didahulukan, kritikan diutamakan