Kaki saya pada Sabtu yang lepas


Gambar kaki saya ketika saya menunggu ketibaan bas untuk ke Kuala Ketil petang Sabtu yang lepas.

Apakah peranan kaki. Mestilah untuk berjalan dari suatu tempat ke suatu tempat, bukan? Kebanyakan melayan kaki atau jari-jari kaki seperti anggota badan yang lain. malah mungkin akan lebih istimewa bagi sesetangah individu. Ada yang akan mencucinya setiap hari mengguna skrub badan. saya tidak mengetahui pula samada terdapat skrub kaki, maka saya mengandaikan skrub badan sahaja digunakan. Melihat kepada golongan ini, pasti ada kelainannya kerana mereka mencantikkan kaki mereka dengan menggunakan kaedah tatoo. Sanggup sungguh mereka, padahal kontranya melakukan tatoo di kaki adalah ianya lebih menyakitkan daripada tubuh badan yang lain.K




0 Pemberi Komen:

Post a Comment

1Komen, idea bernas didahulukan, kritikan diutamakan