Saya ada Umi Nazrah

Oleh kerana saya mempunyai kerja tetapi tahap kemalasan yang agak di tahap bahaya, maka saya mengetepikan dahulu kegiatan tersebut dan memulakan pencarian untuk mencari mana-mana insan yang bernama Umi Nazrah dan ahkhirnya saya telah menemui seorang ini tatkala majlis pertunangannya. Saya telah menemui kembar nama saya!
:pingu_14:
Cik Umi Nazrah kita menunggu cincin tersarung di jari manis - Fotopages.com

Foto diambil daripada Suhailyms

Terdapat juga seorang pelajar SMK Dato' Wan Ahmad Rasdi, Changkat Jering yang mempunyai nama Umi Nazrah. Saudari ini telah memenangi anugerah tertinggi kebersihan di sekolah ini.


Saya menjumpai insan-insan lain yang bernama Umi Nazrah, kebanyakan daripada mereka tidak menyertakan gambar mereka yang membolehkan saya untuk meletakkannya di post ini. Sungguh kecewa jua saya.

Cukuplah dengan 2 insan kerana teman sekerja sudah merungut kerana telah melambatkan proses membuat kerja saya. Maka, kembalilah saya kepada kerja saya. Sekarang.
:pingu_31:

0 Pemberi Komen:

Post a Comment

1Komen, idea bernas didahulukan, kritikan diutamakan