Mengantuk punya pasal.



Tahun 2007 lepas, aku praktikal di sebuah kilang di Bakar Arang, Sungai Petani. Sebuah kilang yang terlibat dalam manufacturing, elektronik dan juga sebagai vendor automatif. Aku diletakkan di bahagian Automatif dengan tempoh praktikal selama 2 bulan. Tugas aku hanya melibatkan bahagian ISO untuk automatif iaitu TS 16946. Dek kerana mengadap fail-fail yang bertimbun(aku la rasa bertimbun) dan agak banyak, aku mudah mengantuk.

Sampai sekarang aku masih tak percaya yang aku hanya ke tandas untuk terlelap selama 7 minit. Nasib baik lah tandas kat situ bersih dan tak berbau busuk. Kalau tak, terpaksa la aku bersengkang mata menahan rasa mengantuk tu.

7 Pemberi Komen:

  1. ish,, leh sampai macam tu ek..
    fail2 ts16949? APQP? PPAP? haha

    ReplyDelete
  2. errul - uiks anda ada involve jgk eh :P

    ReplyDelete
  3. satu post yg agkblur..
    hahaha..
    xphm jugk!

    ReplyDelete
  4. wakakak......

    kekadang rasa kantuk memang tidak dapat di halang...

    waema dalam tandas berbau sekalipun, kalau panggilan mata sudah mari, tetap juga terlentok lalu terlelap di atas sinki di dalam jamban itu....hehehhee

    tapikan, janganlah sampai berdengkur sampai terkantol dengan boss lak.....

    agak2 lah yea....cover line....sebelum rahsia kita pecah!

    hehehhehe

    ReplyDelete
  5. sambil tidur boleh buang... ye tak?

    ReplyDelete
  6. hehe... nak tergelak baca komen Kapten..

    ReplyDelete
  7. undrgnd - heh, jgn2 blur kan diri kamu

    maza - takkan punya brdengkur :P

    kapten - mna bleh mcm tu

    zaidon - kapten mmg agak luar biasa :P

    ReplyDelete

1Komen, idea bernas didahulukan, kritikan diutamakan