Aku saksi penting!



Dulu aku dan member sekerja aku, Mas pernah mengalami kes RAGUT, petang tadi ketika aku dan member sekerja aku iaitu Fana balik ke rumah untuk rehat selama satu jam, kejadian merompak pula berlaku. Aku tak sangka siang-siang pun ada orang boleh masuk merompak. Mentang-mentang Tmn KTC 1 depan Hospital Kulim tu sunyi-sepi. Kesian member aku yang kehilangan telefon bimbit dia yang sangat penting.

Sudah la kejadian tu berlaku masa kami masuk bilik untuk bersiap nak mai pejabat untuk kerja. Aku tak perasan yang budak sorang atas motor kat depan rumah tu rupanya si perompak yang kedua. Aku sempat selak tirai kat bilik dan terlihat sorang budak lelaki. Ingatkan sesat atau sedang mencari-cari rumah orang. Rupanya...dia lah perompak kedua. Yang pertama tu lah yang masuk dalam rumah kami tu.

Kalau aku dengan Fana tak keluar lepas sudah bersiap, entah apa lagi yang bebudak tu nak angkut. Celaka sungguh!

Striaght Face

9 Pemberi Komen:

  1. dahsyat2...
    siang2 pun leh buat kerja...
    pandai plak tue, cari umah p'puan ja...

    ReplyDelete
  2. student poli or unikl ker wat kijer tuh??? nampak cam student tak????

    ReplyDelete
  3. asl xamik gmbau pencuri..
    pstu tempek kt sni..haha

    ReplyDelete
  4. ish2..
    bhye btol dunia skrg..
    huhu

    ReplyDelete
  5. syukur atok x pnah dirompak smpai skrang.
    huhu

    ReplyDelete
  6. alhamdulillah...Allah masih melindungi hamba Nya...

    ReplyDelete
  7. kapten - kapten mcm pon lak, haha :P

    cinta chukulet - klau dia baik, bukn namanya prompak lak kan?

    h3r0 - itulah, udah namanya perompak lelaki

    amilrash - mmg gaya student..

    nasri - tak budget pn perompak. ish2 +.+

    undrgnd - tau xpa

    atok - alhamdulillah :)

    rusdi - nsib baik kami 2org ni tak jd apa2 +.+

    ReplyDelete

1Komen, idea bernas didahulukan, kritikan diutamakan