Hampir Mati Di Sepit Si Scorpion

Ini kisah 5 hari yang lepas iaitu pada 14hb Jun. Saya sedang berkemas-kemas nak balik rumah lepas habis kerja pukul 6 petang. Alhamdulillah Allah panjangkan umur, saya tak disepit oleh kala jengking ini yang ada kat dalam bilik training computer pada hari itu.

scorpion

7 Pemberi Komen:

  1. Bahaya si kala jengking ni..Kena sepit, meraung..hehehe..Sebelum dia sepit kita, kita sepit dia dulu.

    ReplyDelete
  2. macammana leh sesat lak jengking tu kat bilik komputer..hehe..pelik2..btw syukur selamat kan..

    ReplyDelete
  3. waaahh..dari mana dtgnyer si scorpion nih????huhuhu

    ReplyDelete
  4. masa gi kemaskan rumah kawan dua hari lepas pun ada jumpa jengking gak. time tu tengah angkat tangga kayu. masa tu tangga tu terjatuh, terus kuar jengking tu.

    ReplyDelete
  5. nasib baik tak kena sengat dengan scorpion king tu..bahaya2..hehe

    ReplyDelete

1Komen, idea bernas didahulukan, kritikan diutamakan