Penting ke beli baju dalam mahal-mahal?

Saya yakin isu ini akan jadi hangat macam isu yang saya pernah buat dulu iaitu isu Cara untuk memantapkan aset wanita korang yang mana respons melambung kat YM aku pasal aset wanita yang mantap tapi tak kisah lah.

Saya tetap nak kasi pendapat aku. Ada sesetengah orang yang saya jumpa suka member komen bahawa mereka memang tak boleh kalau membeli baju dalam yang murah-murah. Saya rasa yang murah-murah pun tak ada ruginya. Ada yang harga murah tapi tahan lama. Saya tak kisah kalau barang tu dibeli di Longwan asalkan alah membeli, menang memakai. Jangan beli yang produk elektrik Made In China, udah lah.

Saya rasa perempuan (bukan rasa, dah memang betoi) suka barangan yang mahal-mahal tapi untuk baju dalam ni, tak semestinya beli yang mahal. Kalau beli yang mahal-mahal pun kena curi, apa kejadah. Ye tak. Insiden ni memang menyakitkan hati. Tu sebab saya rasa tak payah la korang (perempuan lah) beli yang mahal-mahal. Kalau kena curi, duit melayang. Sakit hati alang kepayang.

Daripada beli baju dalam yang harga sampai RM 49.90, lebih baik beli beg tangan……

Megan_Fox

Tak tau nak letak gambar apa, Megan Fox jadi mangsa. Semua lelaki suka kat Megan Fox kan. Inilah gambar yang sopan, saya rasa...

10 Pemberi Komen:

  1. kalau rase x selesa pakai baju dalam yg murah2.ape slhnyer bli mhl..tp kalau bli mhl,bkn nyer leh tnjuk,melainkan mmg beli mhl nk tnjuk kat org pon..ahahahahaha

    ReplyDelete
  2. bagi eiyda kn, ygf mahal dan berjenama tu pentung tau, untuk keselesaan dan tahan lbh lm..hehehe

    ReplyDelete
  3. kalau saya rasa macam tak berbaloi beli yang mahal2~sampai cecah rm50? buat ape~beli kat avon pon ok~kualiti pon terbaik~

    selalunya bra yang mahal tak menepati cita rasa sy~

    ReplyDelete
  4. lalalala..

    malas nk komen.. haha..

    ReplyDelete
  5. elok ikut selesa sendiri...baju dalam org bukannya nampak ngehehe

    ReplyDelete
  6. xkesah pon harge sebenarnye. asal selesa sudah. hihi

    ReplyDelete
  7. murah ke mahal, tak penting sebenarnya, yang penting, kualiti. :)

    ada juga yang berkualiti tinggi, tapi murah je, dalam RM19.90 atau RM29.90 dah boleh dapat.

    ReplyDelete
  8. saya suka beli yg murah2 je. hehe.. x suka la spend banyak sgt duit utk benda2 cmtu... haha..

    ReplyDelete

1Komen, idea bernas didahulukan, kritikan diutamakan