Mereka Orang Yang Terlebih Prihatin?

Entri ini adalah entri respons kepada satu ayat yang agak panjang yang saya terima bila saya log in StumbleUpon setelah hampir 5 bulan tak log in. Agak terkejut jugak baca ayat dalam inbox saya iaitu

I am sorry but I just have to say: a simple girl?!, are you trying to imply that you are "normal", there is no such thing as "normal"!, all people are unique, and we all have unique personalities, "normal" is the idea that everyone should be the same and that nobody should do something weird even when they find themselves in a situation where they have to, but what is wrong with being different? it doesn't mean you are a threat to society, it just means you have a clear definition of who you are, so who are you really?

Ayat yang saya dapat kat atas tu adalah daripada seorang ‘adik’ berusia 16 tahun yang asalnya dari Amerika Syarikat disebabkan status saya sebelumnya adalah

i am a simple girl.

Apapun terima kasih kerana ada jugak insan yang concern (bolehkah dianggap sedemikian?) terhadap ayat pendek saya.

Pelik jugak, dah berkurun guna status tu kat StumbleUpon iaitu sejak…err……lupa pulak sejak bila menggunakan StumbleUpon ni……

Agak fobia nak letak tajuk entri 'Mereka Orang Amerika terlebih prihatin'....walaupun hati mendesah-desah exicted nak letak ayat tu untuk tajuk.

Eye-rolling

0 Pemberi Komen:

Post a Comment

1Komen, idea bernas didahulukan, kritikan diutamakan