Besar punya kau punya?!

Aku tau la aset kau tu berharga tapi boleh tak kalau kau tak payah nak mengada-ngada perasan yang aset kau tu sangat besar. Ish tak faham aku dengan perempuan yang perasan aset dia konon-konon besar. Dah la tu, depan aku yang perempuan ni pun hegeh-hegeh menongkah dada untuk tayang aset sendiri. Hey, aku bukan lesbian lah. Tak payah nak tayang-tayang. Ini besar disebabkan baju dalam engkau aja pun.....

Sigh. Itulah, kan dah keluar satu isu. Aku pun tak ingin nak ambil berat pasal aset perempuan ni. Tapi kes semalam di Pasar Malam Taman Selasih, Kulim memang boleh buat aku bengang. Seorang perempuan dengan 2 orang konco-konconya berselisih dengan aku dan housemate(officemate). Sudahlah hampir nak berlanggar dengan kami, sempat lagi menongkah dada dan menaikkan bonjolan asetnya. Aduhai...apa kejadah motif kau tu?

Kalau ya pun nak bangga ada aset (walaupun yang tak seberapa besar), buat aja la kat lelaki. Itu pun aku rasa tak ramai lelaki yang teringin sangat nak tengok. Kalau ramai lelaki yang nak sangat tengok, kau memang patut berbangga..

big_boobs

25 Pemberi Komen:

  1. Hehehe..sebab tak ada lelaki yang teringin nak tengok, itu yang dia pi tayang kat Naz..lain kali cucuk aje dengan payung...hahaha

    ReplyDelete
  2. setuju ng firdouss..

    aset besar, otak kecik? haha

    ReplyDelete
  3. salam.
    ho2.entry power.
    nmpk sgt xde asas akidah.
    hu2.

    ReplyDelete
  4. tak pernah dpt pengalaman mcm tu lagi..

    ReplyDelete
  5. haha..len kali ko tunjuk la balek..haha..okey..gurau je..=)

    ReplyDelete
  6. tak cek ke saiz bpe naz? ahaks! =p

    ReplyDelete
  7. errrr....

    malu untuk memberi komen

    *blushing*

    kenapa ada jgk spesis mcm neh..

    hurmm

    ReplyDelete
  8. Assalamualaikum. Inilah yang menjadi masalah besar bg wanita. Suka menonjolkan benda yang patut disembunyikan. Entahlah kalau sesama perempuan nak tunjuk juga biarlah perempuan yang selesaikannya :)

    ReplyDelete
  9. aku tak faham.. apa salahnya skang nih?? bagi aku tak salah kot.. hahaha

    ReplyDelete
  10. mungkin die nak tunjuk die baru buat implan?..
    lolzz~~
    ahha...

    ReplyDelete
  11. adakah perempuan sama pompuan berusaha nk bertanding dlm hal ni...? ishh...ishh...

    dunia zaman sekarang..apa dh nk jadi...

    ReplyDelete
  12. adeh ada gak manusia jenis camni.. dunia2.. dia nak sangat jadi model "bra" kot..haha

    ReplyDelete
  13. Sabar yer Nazra...biarkan ye.

    Baru buat plastik surgery kut hehe.tu yg tayang semcam jer....gurau jer..

    Hmm sakan gak pic tu ek..suka tengok hehe..

    ReplyDelete
  14. Owhh Taman selasih ek..tau2.paksu duk sana..

    lagi pun kami semua asal sana..kulim..

    :]]

    ReplyDelete
  15. erk..
    dek gak ek pompuan cam tu..
    kiter skali leh tutup mau tutp kan..malu la tunjuk2 cam tu..cam die jek ado..owang len xado?..huhu...memalukan..

    ReplyDelete
  16. I found this site using [url=http://google.com]google.com[/url] And i want to thank you for your work. You have done really very good site. Great work, great site! Thank you!

    Sorry for offtopic

    ReplyDelete
  17. ada gak yg kecik tunjuk ke orang. mungkin la bukan pasal besar ke kecik, pasal nya suka tunjuk. ada yang tayang bumper. mcm-2 jenis tayangan yang ada. yang pasti kalau orang tak tengok pun, orang akan jeling juga, terutamanya lelaki. mungkin tu lah kot kepuasan hati mereka yang membuat tayangan tu. sekadar pandangan.

    ReplyDelete
  18. hehe kalau kne kat aku ni, mmg ske sgt ah..wakakkaa

    ReplyDelete
  19. hah..mamat atas ni mmg xkene sekeh..hahhaah

    ReplyDelete
  20. adeh, berdarah hidung tul la..

    pengakuan berani mati tu, besar sebab baju dalam.. sekurang2nya dah ada point nak balas hujah2 orang ni..

    ReplyDelete

1Komen, idea bernas didahulukan, kritikan diutamakan