Siapa sebenarnya Nazra ni?

Korang semua di alam maya ni mesti tak ada yang mengenali Nazra dengan sebaik mungkin. Sebenarnya aku pun tak pasti nak kasi korang tau maklumat yang macam mana sebab kadang-kadang aku pun tak tau jugak pasal diri sendiri. (Aiyak!) hahaks111

Aku pun kalau boleh nak low profile je, ye ler kan orang-orang selalu kata kalau high profile pun, bukannya ko untung menda...tu depa yang kata

Jadi dengan tidak membuang masa, sila lah melayari nota kecil mengenai Nazra di click

Sebarang persoalan lain tidak akan dilayan mahu pun disuap makan laksa @ tomyam. Sekian, terima kasih.

Pic click: navin_ky

15 comments:

  1. Dah tahu sedikit sebanyak pasal Nazra....Sikit aje tulis biodata..Ceritalah panjang2 biar terbeliak bijik mata orang nak baca..ehehe

    ReplyDelete
  2. da la lapo..gg sakit..ko sebot la tom yam..mmg wat ak panazz hahha

    ReplyDelete
  3. haha..same la..dlu aku blogging bak lepaskan buhsan..skali melekat daaa..haha

    ReplyDelete
  4. dah tau dah
    serba sedikit pasal kamo...
    =D

    ReplyDelete
  5. ahaks...kalo xmo amik tau pasal ko leh?gurau je....aku knal ko tyme kat uthm arrr....ahaks.....sgt kuat bersembang......

    ReplyDelete
  6. lawa la blog ni...amek template kat mana ea?? heeee...

    pestime singgah..nice blog ;)

    ReplyDelete
  7. suke merepek tapi kadang2 ada masanya susah btol nak bercakap.

    itu lah aku. 2x5 je mcm ko.

    tgh bygkan ko speaking kedah...

    ~bukan lelaki minang, lelaki yg teringin masuk meminang tu mungkin~

    ReplyDelete
  8. aih tu je tntg nazra..hehe
    tambah lgi baru meriah.. :D

    ReplyDelete
  9. sikit je eh.. ok la, sekurang2nya dah tahu serba sedikit...

    ReplyDelete
  10. oh, nazra dlm lagu spider - nazraku tu nazra yg ni jugak ke.eheh =D

    ReplyDelete
  11. owh..org kulim ek...dekat jer..taman selasih tak tau nazra ? hehe mesti tau kan :]]

    ReplyDelete

1Komen, idea bernas didahulukan, kritikan diutamakan