It's over now.

Macam mana kita nak katakan ayat

Kita dah tak ada apa-apa.

pada seseorang yang kita dah tak ada apa-apa hubungan melainkan kawan semata-mata? Memang senang. Cuma sebutkan 5 perkataan tersebut kat depan orang tu tapi macam mana kalau orang tu tak faham-faham juga? Atau sengaja buat tak faham?

Walaupun kita dah berusaha tak reply SMS orang tu dengan niat yang disengajakan agar dapat menjauhkan diri daripada orang tu tapi masih tak berjaya. Orang tu tetap tak faham-faham. Aduh susahnya hidup sebagai orang yang lemah berhati lembut macam aku ni....(perasan la pulak)

Mungkin tu lah akibatnya wujud satu pepatah iaitu

seorang kekasih boleh menjadi kawan tapi seorang kawan kadang-kadang tak boleh menjadi kekasih.

Ini la akibatnya bila seorang kawan pernah menjadi kekasih. Kan dah susah nak menjauhkan diri daripada kawan sendiri. Aku tak mengharapkan hubungan kawan tu putus cumanya perjalanan perhubungan sesama kawan tu haruslah berjalan sepertinya juga 'kawan'.

Pic : http://rlv.zcache.com

8 Pemberi Komen:

  1. mmg ssh naz kalo bercinta ngan seorang yg bergelar kawan..kalo kiter da putus..secara autonyer hubungan 'kawan'tu pon akan turut terputus...der gak lelaki yg jns cepat perasan bl kiter baik ngan die..padahal baik as a fwens kan..erm..susah2..heeh

    ReplyDelete
  2. Kawan tak kawan, kalau hati dah tak ada perasaan, cakap aje terus terang..biar dia faham..

    ReplyDelete
  3. kawan nak up jadi kekasih ni yg susah

    ReplyDelete
  4. xsenang ati kalau org yg dekat
    ngan kite suke kite.padahal kite
    xde pape ngan dia.huhu~
    mungkin kene berterus-terang? :)

    ReplyDelete
  5. aku penah lalui ini...last2 tak kwn da..sbb die taleh nak jadi kwn..sedey la gak..besfren kot..huuu

    ReplyDelete
  6. klau cm2 bagtahu la sejujurnya..
    pedih skit.. tapi berkesan..hehe

    ReplyDelete
  7. dia anta mesej sebagai seorang kawan ataupun apa?

    hmm, mungkin ada benarnya, susah nak berkawan dengan bekas kekasih..

    ReplyDelete

1Komen, idea bernas didahulukan, kritikan diutamakan