Sumpah Bunian Dasar Laut.

Sudah hampir seminggu rasanya alergik seafood ni membuatkan aku merana. Tiap-tiap malam buta mesti terjaga dari tidur dan sedar-sedar dah berpijat tangan kena garu dek kuku sendiri. Untungnya orang yang dapat menikmati seafood dengan semudahnya sedangkan aku terpaksa tunggu sampai teringin yang amat sangat baru dapat makan seafood. Lepas tu, aku sendiri tanggung sakit macam sekarang. Padan muka. 

Ini tweet semalam bila mana aku hanya dapat tidur untuk tempoh 2 jam saja sebelum tangan mula rasa gatal.

sumpah bunian dasar laut Sampai nak update blog pun rasa malas...DSC01830

18 Pemberi Komen:

  1. kesian..xleh mkn seafood..hoho
    xpe2 esk leh mkn daging puas2..hehe

    ReplyDelete
  2. alahaii.. kesian nya.. semoga cepat baik.. huhu.. slm aidiladha..

    ReplyDelete
  3. ruginye tak leh mkn seafood..

    slm aidiladha

    ReplyDelete
  4. hm. saya pun ade gak allergic seafood ni sikit2. paling xboleg makan udang la.kalau terlebih, siapla kena gatal2 nnti

    ReplyDelete
  5. tak gemarkan seafood walaupun tak alergik...

    ReplyDelete
  6. Sy ni xda allergic seafood, tp yg pleknya x suka makan. Ntah, bg org len rsa dia sedap, tp bg sy, sy mmg xleh masuk..

    ReplyDelete
  7. adeh, ngeri oke!

    pertama, potong kuku.

    kedua, cari ubat.

    ketiga, aku makan seafood yang bergoreng je. kalo tak, aku pon rase cam alergik gak (makan rasa cam nak muntah)

    ohh, feberet aku tetap ayam juga. ahh, aku tak kira.

    ReplyDelete
  8. kesiannye...huhu..

    nak tanya..amek layout ni kat mana?? leh kasi link tak??

    ReplyDelete
  9. waduh..sabar la ye..
    selamat hari raya!

    ReplyDelete
  10. naz weh..takkan gamba bwh tu kaki ko??takkan lah??errr

    ReplyDelete
  11. bro xleh makan daging.. durian.. bende2 berangin cam cempedak, ubi...

    seksa muda2 dh kne darah tgi n angin

    out of topic--> maaf kan bro ek.. xberniat nk letak gambar yg mengerikan di dalam blog..tp itu la kejadian di mana setiap lelaki lalui...tp dalam gamabr tue cam lelaki yg dah tua je

    www.broframestone.com

    ReplyDelete
  12. alaa sian Naz..
    pasni careful eh jgn mkn seafood smpai jd camtu lg :)

    p/s: klau laksa tu ada ikan..ikan tu dr laut.. x kire seafood ker? :P

    ReplyDelete
  13. hahahaha
    amik ko
    nak sangat makan
    tanggunglah padahnya

    ReplyDelete
  14. fuh nsib baik aku x alergic kt seafood nie..syukor..

    ReplyDelete
  15. uish.. teruk jugak alergik tu...

    ReplyDelete
  16. urm....kecan naz....urm x dak cba any p2a ka....urmm...x pown ubat spu....myb gna cra nie....
    tap klou x geli jer...
    amik psir cam kt pnti 2 pas 2 ko gsok kn jer kat tmpt yg alegik 2..INSYAALLAH mujarab...

    ReplyDelete

1Komen, idea bernas didahulukan, kritikan diutamakan