Gadis bertudung putih.

Sesiapa tau lagu tajuk tu? Itulah lagu daripada kumpulan rock kapak dahulu kala. Kaitannya lagu tu dengan aku adalah apabila aku pernah dapat title ‘Gadis Bertudung Putih’ tu suatu masa yang dahulu. Aku akui kebanyakan gambar yang aku publish di laman sosial kebanyakannya adalah dengan memakai tudung berwarna putih. Aku bertambah-tambah sedar lagi bila dapat tweet ni 51st date tweet

Aku sebenarnya bukan tak ada tudung lain tapi mungkin disebabkan kebetulan, kebanyakan tudung yang aku pakai dan snap picture kebanyakannya berwarna putih. Kalau tak putih, mesti warna tudung tu hitam. Kalau warna lain tu, amatlah jarang…

tudung nazra

Aku pernah dapat lagu 'Gadis Bertudung Hitam' ni kat satu forum malah bukan setakat tu, aku pun pernah dikutuk sebab asyik-asyik gambar tudung yang sama kat forum tu. Hal ni dah lama berlaku. Tak silap aku tahun 2008 kot. Memang aku dah tak ingat dah tapi bila dapat tweet seperti di atas tu, buat aku teringat pada kes lama kat forum tu. Alahai. Isu warna tudung pun boleh wujud. Ye tak...

Bagi yang nak melayan lagu tu, sila dengar lagu tersebut seperti di bawah.

12 comments:

  1. huhu... sabor jerk ler kak yer.. hehe...

    ReplyDelete
  2. beli je tudung yang corak belang2 baru takde orang nak kata tudung sama je..haha

    ReplyDelete
  3. same cam my sis ske pakai tudung kaler putih + hitam jek yg len jgn hrp mau pakai..lantak la org mau kt ape..hehe jnji naz ttp nmpk cantek..ekekek

    ReplyDelete
  4. aloh, pasal tudung pun nk kutuk jgk ke..apa la.. ok pe pkai tudung sama je..hihihihi

    ReplyDelete
  5. ada jugak yang bertanya macam tu ek.. slow sangat lagunya.. unplugged ke?

    ReplyDelete
  6. hehe
    ingtkan nak okisah pasal hantu


    xpernah join forum
    nak kene singgah gak ni

    ReplyDelete
  7. tapi kan...

    antara hitam ngan putih, aku lagi suke ko pakai tudung putih cenggitu (mcm gambar profile ko kat sini).

    tatau laa apasal. nampak suci kot? eheheheh.

    dorang tegur ngan niat bergurau je tu. kalo aku pon maybe akan ckp benda yg same kat ko. tapi aku takkan sesekali melarang ko pakai tudung putih. sejuk je mate aku memandang...

    ReplyDelete
  8. haii KamOOO
    salam perkenalan.. singgah nal lepak sini jap

    ReplyDelete
  9. salam.
    owh.gitukah..cam ye plak.
    asik tudung putih je an. :)
    tapi tgk naz la,suke sesuaikan
    kaler tudung n pakaian camne kan..

    ReplyDelete
  10. kaler tudung pun leh jadi isu dieorg ni..

    pasni ko pakai yg kaler yg warne warni..

    ReplyDelete

1Komen, idea bernas didahulukan, kritikan diutamakan