Aku pun histeria



Memang berbaloi menonton cerita Histeria petang semalam. Plot cerita simple dan cerita tu memang tidak berkembang dengan pesat. Pelik jugak mengapa Murni menjadi dalang membunuh semua sahabat dia sendiri. Pening aku memikirkannya. Apapun kostum hantu raya tersebut memang mengerikan. Nak bagi ulasan banyak-banyak pun, aku seolah-olah takda pengalaman pengkritik pula rupanya.
LargeGasp

7 Pemberi Komen:

  1. guelah yang paling first vote the poll!!

    ReplyDelete
  2. heh cik turtle, blog aku sudah sama kaler dgn kamu ^_^

    ReplyDelete
  3. aih asal murah gle cite neyh?
    half price kat cni lorrr.

    ReplyDelete
  4. harge student ke ape neh?

    lalala, malas nak tgk... boleh agak plot mesti tahpape nyer...

    tapi agak kagum ngan sinematografi james lee...

    pengarah yg gempak tanpa pasukan teknikal yg kuat dibelakangnye tetap tidak akan menjamin kualiti filem yg baik...

    try laa cicakman... nampak mcm ada kesungguhan dalam filem melayu berkualiti... huhu...

    ReplyDelete
  5. sia2 je ler ko beli tiket... baek ko hadiahkan aku mainan

    ReplyDelete
  6. g tgk ari rabu mmgla murah.. haha. cam xbes je. napa sampai sp? abg cayunk org sp ek.. ek..

    ReplyDelete
  7. atok, akeji - harga kt gsc sg petani mmg murah pn. mgkin sbb dh pangkat datuk gsc tu. mundur ja, haha.

    kapten - dah tua2 tak sedar diri lg, haha

    pijah - kaber2 la ckit, haha ^_^

    ReplyDelete

1Komen, idea bernas didahulukan, kritikan diutamakan