Chubby

Perkataan chubby ini kembali sekali lagi. Tiadanya hubby kerana aku tidak suka pada perkataan itu, haha.

:sweet_4:

Mungkin kerana kadar pemakanan aku yang semakin meningkat telah mengakibatkan pada peningkatan isian lemak di badan jua. Sedangkan seorang lagi lain pula keadaanya.

Sila lah lihat perbezaannya ini. Aku terpaksa hide kan kerana terasa malu pulak nak tunjuk perasaan terang-terangan.

:sweet_20:



Jari di sebelah kiri itulah Cik Nazra. Di sebelah kanan itu seseorang itu. Sungguh la chubby nya aku ini.


----------------
Now playing: One Buck Short - Khayalan Masa
via FoxyTunes

8 Pemberi Komen:

  1. elelele aritu kata xnmpk chubby pn saya ini :P

    ReplyDelete
  2. dlu anda tidak makan dengan banyaknya..
    selepas post itu ditulis dan dipublish, anda makan laksa dengan benyaknya..
    jadi anda makin chubby..hehe

    ReplyDelete
  3. mesrannyer jari itu. tapi x chubby pun

    ReplyDelete
  4. haha, so aku mmg tak lah chubby sgt. melihat drpd komen ini (^_^)

    ReplyDelete
  5. nazra ni..memang chubbylah-->saje nak buat dajal..huargh2x

    ReplyDelete

1Komen, idea bernas didahulukan, kritikan diutamakan